Firma IT-Deweloper to zespół doświadczonych specjalistów, którzy zajmują się projektowaniem i tworzeniem nowoczesnych, efektywnych firmowych stron internetowych oraz rozbudowanych korporacyjnych witryn. Nasza oferta obejmuje kompleksowe rozwiązania, które wspierają naszych klientów w budowaniu silnej obecności online. Tworzymy nie tylko estetyczne i funkcjonalne firmowe serwisy, ale również korporacyjne witryny, które pomagają w skutecznej promocji produktów i usług.

Co Robimy
aby Twój firmowy serwis odniósł sukces
Rdzeń semantyczny Analizujemy Twoją działalność, aby wybrać najbardziej efektywne słowa kluczowe. Dzięki nim Twoja firma będzie łatwiej odnajdywana przez klientów w internecie.
Analiza konkurencji Badamy konkurencję, aby określić, jak Twoja oferta wypada na tle rynku. To pomaga w dopasowaniu ceny, usług i strategii marketingowej.
Struktura strony Projektujemy strukturę Twojego firmowego serwisu, dostosowując ją do potrzeb biznesowych oraz przyszłych możliwości rozwoju.
Treść strony Tworzymy treści dostosowane do specyfiki Twojej firmy. Mogą to być artykuły, zdjęcia, narzędzia interaktywne lub inne elementy wspierające promocję.
SEO Pracujemy nad zwiększeniem widoczności Twojego firmowego serwisu poprzez zdobywanie wartościowych linków zewnętrznych oraz publikację treści w odpowiednich miejscach.
Optymalizacja techniczna Dbamy o to, aby Twój firmowy serwis działał szybko, był poprawnie zakodowany oraz spełniał wszystkie wymagania techniczne, co ma kluczowe znaczenie dla SEO.
Usługi i narzędzia Właściciel firmowego serwisu powinien monitorować jego działanie i korzystać z narzędzi takich jak Google Maps, Search Console, aby skutecznie promować biznes w sieci.

Dla kogo jest
strona firmowa?

Oto kilka przykładów z naszej praktyki, które pokazują, w jakich sytuacjach zastosowanie oficjalnej strony firmy może przynieść realne korzyści. Strony te doskonale sprawdzają się dla firm działających na ograniczonym obszarze, gdzie kluczowe jest dotarcie do lokalnej społeczności. W razie jakichkolwiek pytań, możesz samodzielnie wykonać wycenę za pomocą naszego kalkulatora online.

Oblicz Kontakt

🪪 Strona-wizytówka.

Strona-wizytówka. Jest to obecnie najprostsza forma firmowej strony internetowej, odpowiednia dla małych organizacji. Zawiera najważniejsze informacje, które mogą być potrzebne potencjalnym klientom i partnerom biznesowym. Niezaprzeczalną zaletą takiego portalu jest to, że może się on rozwijać wraz z firmą. Aktualizacja danych będzie odbywać się stopniowo, podobnie jak wdrażanie nowych narzędzi, ważnych funkcji i sekcji.

🗂️ Katalog

Taka strona, oprócz podstawowych stron i funkcji, posiada katalog produktów lub usług, który zawiera karty z rodzajami świadczonych usług lub produktami firmy. Ważnym elementem jest tutaj obecność wygodnych filtrów, które umożliwiają szybkie znalezienie poszukiwanego produktu lub usługi, odpowiadających wszystkim kryteriom.

💼 Portal-portfolio

Przy tworzeniu tego typu strony główny nacisk kładzie się na kompetentną i sprzedażową prezentację firmy. W tym przypadku kluczowymi sekcjami są katalogi z pomyślnie zrealizowanymi projektami. Jest to tworzone dla wygody: zanim klienci zwrócą się do firmy, można im pokazać w atrakcyjny sposób to, co mogą uzyskać ze współpracy z firmą.
 

Struktura strony dla biznesu


Strona firmowaStruktura strony dla biznesu


Odpowiednia struktura strony internetowej jest kluczowa dla sukcesu lokalnego biznesu. Dobrze zaprojektowana strona nie tylko przyciąga uwagę potencjalnych klientów, ale także skutecznie przekazuje najważniejsze informacje o Twojej firmie. Poniżej przedstawiamy najważniejsze elementy, które powinny znaleźć się na stronie, aby skutecznie przyciągać i zatrzymywać potencjalnych klientów z Twojej okolicy.


Nie Pasuje 🚫

Oto trzy przykłady sytuacji, w których tworzenie strony korporacyjnej może nie tylko nie przynieść oczekiwanych korzyści, ale wręcz okazać się nieefektywne lub nawet szkodliwe dla rozwoju biznesu. W takich przypadkach inwestowanie w witrynę spółki może ograniczyć zasięg działania firmy, zmniejszyć jej potencjał do pozyskiwania nowych klientów.

❌ Blogi.

Blog lub forum online może być oddzielnym elementem strony korporacyjnej, mającym na celu wzmocnienie pozycji niektórych zapytań niekomercyjnych. Jednak blog jako samodzielny zasób nie jest odpowiedni dla celów strony korporacyjnej. Blogi najwygodniej jest umieszczać poza stroną korporacyjną i publikować w mediach społecznościowych firmy. Pozwala to na lepsze targetowanie treści i interakcję z użytkownikami, jednocześnie utrzymując profesjonalny wizerunek głównej strony firmowej.

❌ Portale informacyjne.

Oddzielna sekcja na stronie korporacyjnej z wiadomościami firmowymi to dobry, a nawet doskonały pomysł. Jednak wiadomości nie mogą odgrywać głównej roli na stronie korporacyjnej firmy, ponieważ rozmywają docelową (komercyjną) grupę odbiorców witryny. Jak wiadomo, celem prywatnej firmy zawsze pozostaje generowanie zysku. Dlatego ważne jest, aby zachować równowagę między informowaniem a promowaniem produktów lub usług firmy.

❌ Platformy streamingowe online.

Filmy, muzykę i inne treści multimedialne trudno jest promować w ramach strony firmowej, ponieważ nie są one produktami firmy. Wyjątkiem są treści produkowane przez firmę, takie jak wideoporadniki czy prezentacje produktów. Te mogą być skutecznie wykorzystane do zwiększenia zaangażowania klientów i lepszego przedstawienia oferty firmy, jednocześnie zachowując spójność z ogólnym celem strony korporacyjnej.

Ile kosztuje stworzenie witryny korporacyjnej?

Zakres cen za stworzenie strony korporacyjnej może być ogromny, dlatego stworzyliśmy nasz kalkulator online do wyceny strony biznesowej i nie tylko. Cena zależy od wielu czynników:

Przykłady
witryn korporacyjnych

Witryna biznesowa serwisu samochodowego Witryna biznesowa serwisu samochodowego

Witryna biznesowa serwisu samochodowego

Strony one-page dla warsztatów: cennik, rezerwacje, sklep części.

Cennik
Witryna spółki organizacji publicznej Witryna spółki organizacji publicznej

Witryna spółki organizacji publicznej

Strony one-page dla instytucji publicznych: lepsza komunikacja, łatwy dostęp.

Cennik
Strona korporacyjna klubu sportowego Strona korporacyjna klubu sportowego

Strona biznesowa klubu sportowego

Strona one-page klubu sportowego z harmonogramem zajęć i rezerwacją trenera. Ułatwia zarządzanie treningów.

Cennik
Witryna spółki salonu piękności Witryna spółki salonu piękności

Strona spółki salonu piękności

One-page dla salonów: opis usług, rezerwacje online, integracja z mediami SMM. Wygoda dla klientów i salonu.

Cennik
Sklep internetowy online Sklep internetowy online

Sklep internetowy online

Tworzymy witrynę korporacyjną dla sklepów online. Integracja z księgowością, dostawami i płatnościami zapewnia pełną funkcjonalność.

Cennik
Strona firmowa kursu online Strona firmowa kursu online

Strona firmowa kursu online

One-page dla e-szkół: Sprzedaż gotowych wykładów wideo, zapisy na kursy. Wygoda dla wszystkich.

Cennik
Witryna biznesowa prawnika Witryna biznesowa prawnika

Witryna biznesowa prawnika

Tworzymy witrynę biznesową dla adwokatów i kancelarii prawnych z cennikiem, rezerwacją wizyt i sekcją FAQ, ułatwiającą kontakt z klientami.

Cennik
Witryna biznesowa centrum rozrywki Witryna biznesowa centrum rozrywki

Witryna biznesowa centrum rozrywki

Tworzymy witrynę biznesową dla centrów rozrywki z cennikiem, galerią i kalendarzem wydarzeń, ułatwiającymi planowanie atrakcji.

Cennik
Wyobraź sobie stronę firmową jako modułową układankę.
Pomyśl o stronie biznesowej WWW jak o zestawie klocków. Choć oferujemy standardowe typy witryn biznesowych, pamiętaj, że każdą można dostosować. Dodawaj lub usuwaj elementy, tworząc idealną stronę firmową dla Twojego biznesu. Elastyczność to klucz do stworzenia unikalnej obecności online.
Podczas konsultacji, biorąc pod uwagę specyfikę Twojej działalności, wspólnie ustalimy optymalną wersję witryny korporacyjnej. Dobierzemy zestaw funkcji idealnie dopasowany do potrzeb Twojego biznesu, zapewniając skuteczne narzędzie do rozwoju online.